DOMO viert nieuwe webshop met waanzinnige acties!

DOMO Elektro, het grootste Belgische merk in klein huishoudelektro, lanceert een gloednieuwe webshop. Deze bevat ondersteunende info voor iedereen die van zijn dagdagelijkse leven een feest in huis wil maken! Denk aan honderden creatieve recepten, receptenvideo’s en tutorial video’s, tips & trics over wat je wel en niet in je microgolfoven mag steken, en ga zo maar door!

Om deze webshop te vieren, start DOMO met een aantal waanzinnige acties om deze lancering met hun klanten te delen en de kotstudenten een duwtje in de rug te geven:

Een ode aan de kotstudent

Back 2 School-pakketten: ​ Basic student pack

DOMO biedt studenten een speciaal “kotpakket” aan met 50% korting op de normale verkoopadviesprijs ( €112,4 ipv €224,8). Dit pakket bevat een heteluchtfriteuse, een krachtige steelstofzuiger, croque-machine en waterkoker. Maak je kotleven comfortabel met deze elektroapparaten. Profiteer van de deal en bereid moeiteloos maaltijden, houd je kot schoon, en geniet van snacks en drankjes. DOMO maakt het kotleven gemakkelijker en voordeliger.

• DO532FR DOMO Deli-fryer 4 L
  • DO9056C DOMO Croque XL: voor 2 grote boterhammen
  • DO9198WK DOMO Waterkoker 1 L
  • DO237SV DOMO Steelstofzuiger met snoer, 2-in-1, 0,45 L
Basic student pack

Een lanceringscadeau voor alle trouwe klanten

Om iedereen te laten meegenieten van de lancering van de webshop, geniet je van 15% korting op ALLE toestellen die online besteld worden tussen 18 en 30 september en geniet je ongeacht het bedrag van gratis thuislevering. Kleine tip: ideaal om nu al je kerstcadeaus in te slaan.

Ontdek de nieuwe webshop: domo-elektro.be

Een liefde voor het web

DOMO zal vanaf nu ook toestellen aanbieden, die je enkel (nog) via de webshop kan verkrijgen, en dit aan zeer voordelige prijzen! ​ Zoals deze volautomatische espressomachine, die je vanaf midden september online vindt.

Dit is pas het begin van een mooi online verhaal van een sterk Belgisch merk. Hou dus zeker de nieuwe DOMO webshop in het oog voor de komende acties zoals Black Friday, Eindejaarscadeaus, Wintercollectie, moederdag, enz.

Noot aan de pers:

Elke maand wordt er ook een product van de maand gelanceerd. Een nieuw elektrisch toestel dat DOMO extra in de kijker wil zetten. Daarom geeft DOMO graag de kans aan jullie om dit toestel te testen. Deze maand is het de DO1106C Snack Party 2-in-1.

Wil je zelf dit toestel testen? Neem contact op met jessica@parlez.be

Voor aanvragen, samenwerkingen en overige persinformatie zoals beeldmateriaal of productinformatie, neem contact op met jessica@parlez.be

Jessica Lissens

Account Director, Parlez

Persberichten in je mailbox

Over DOMO

Een feest in huis met DOMO Elektro!

Het assortiment van DOMO bestaat uit meer dan 400 toestellen in verschillende categorieën: keuken, koffie en ontbijt, koelen en vriezen, huishouden, personal care en seizoenen. Bij DOMO staat alles in het teken van dienst na verkoop. Hun nazorg en technische support bevindt zich in-house in Herentals en dat voel je ook als klant. Nog steeds na al die jaren wil DOMO zich blijven inzetten op innovatie, en hun vaste waarden zoals de persoonlijke aanpak en geweldige prijs-kwaliteit verhouding blijven bieden. Vier jij mee met DOMO’s verjaardag en maak je er een echt feest van in huis? Neem een kijkje op de website en lees meer over DOMO of ontdek het uitgebreide gamma.

DOMO, een feest in huis!

www.domo-elektro.be